Blir leder for spons og helse i REMA 1000 Tidligere toppidrettsutøver Ingvill Måkestad Bovim skal kombinere helse og sponsorarbeid i ny rolle.
REMA 1000 med kampanje for Verdensdagen for psykisk helse 10. oktober bruker REMA sine kommunikasjonskanaler over hele landet til å sette fokus på hvordan perfeksjonspresset kan være en belastning i hverdagen.
Lucas Braathen fronter ny Rema 1000-kampanje: – Litt mye, eller? Hva har en frittalende alpinist med rekruttering i dagligvare å gjøre? I Rema 1000s nye kampanje er svaret alt.
Tre internasjonale designpriser til REMA 1000 REMA 1000 og designbyrået Everland henter hjem to gull og én sølv i den internasjonale konkurransen Vertex Awards.
TikTok-trend gir ellevill etterspørsel Over natta ble frosne granatepler en av REMA 1000s mest etterspurte varer – og det hele startet på TikTok. Nå svarer dagligvarekjeden med både produktutvikling og tett overvåking av sosiale medier.
– Jesper og Ola har blitt våre superstjerner Hvordan blir du verdensledende på dyrevelferd? Norsk Kylling svarer med varme historier om en lun bonde, et nysgjerrig onkelbarn – og kyllinger.
Gjør som Rema – går over til saktevoksende kylling – Du velger ikke saktevoksende kylling fordi konkurrentene gjør det.
Rema 1000 med åpent stikk til konkurrentene: – Kom igjen, kopier oss! Rema 1000 ber konkurrentene følge etter på saktevoksende kylling. Responsen er heller laber.
Vraker «Æ»: Slik skal de kommunisere endringene Rema 1000 har bestemt seg for å bytte navn på appen og innføre nytt kundeprogram. Det innebærer en omfattende kommunikasjonsjobb.
Ekspert om Rema 1000s vraking av «Æ»: – De tar en risiko Matvarekjeden valgte å omdøpe appen sin, og storsatsingen «Æ» er derfor historie.
Avviser at de har gått konkurs Mikael Sivertsen sier at ryktene om deres død er betydelig overdrevet og varsler nå et comeback i sosiale medier.
Ny undersøkelse: Flere norske toppledere vil drive merkevarebygging Men de vil ikke høre på forskningen.
Rema-Reitan fikk knallhard bærekraftskritikk – Dette svarte han Ole Robert Reitan tror strengere føringer fra politikerne kan hjelpe matvarekjedene til å ta bedre valg.
Slik skal REMA 1000 vinne over unge med TikTok På TikTok tar REMA 1000 sjansen på humor og sprell - kundeservicen har fått frie tøyler til å svare med glimt i øyet.